Πως πρέπει να είναι το μήνυμα των πωλήσεών σας

 

Σε κάθε επικοινωνία με τον πελάτη σας,  θα πρέπει να μεταφέρετε αποτελεσματικά το μήνυμα των πωλήσεων σας

Οι άνθρωποι ξεχνούν γρήγορα. Γιαυτό και το μήνυμα που θέλουμε να μεταφέρουμε πρέπει να επαναλαμβάνετε, να υπενθυμίζεται για να μην ξεχνιέται. Μια φορά ίσον καμμία. Από την στιγμή που ο υποψήφιος πελάτης έχει επικοινωνήσει μαζί σας, πρέπει σε τακτά χρονικά διαστήματα να παίρνουν κάτι από σας το οποίο ενισχύει αυτά που τους είπατε την πρώτη φορά, και κάθε φορά που τους μιλάτε, πρέπει να τους μεταφέρετε την ουσία του μηνύματος των πωλήσεών σας.

Είναι εύκολο να κουραστείτε να κάνετε τα ίδια πράγματα ακόμα και αν έχουν αποτέλεσμα ή να λέτε τα ίδια συνεχώς απλά και μόνο επειδή τα βαρεθήκατε. Αλλά πρέπει να αντισταθείτε και με συνέπεια και επιμονή να ενισχύετε αυτό το μήνυμα.

Και κάτι πολύ σημαντικό: Το μήνυμά σας δεν θα είναι ποτέ ξεκάθαρο αν όλοι στην εταιρία δεν συμφωνήσουν ποιο είναι. Αν αλλάζετε το μήνυμά σας κάθε μήνα, ποτέ δεν θα έχετε ικανοποιητική ροή ενδιαφερομένων. Και αυτό γιατί οι πελάτες δεν θα έχουν ποτέ μια σαφή εικόνα το πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε.

 

Επόμενο: Βάλτε συναίσθημα αντί λογικής

 

 

 

 

 

Share Button
Read More