Βάλτε τις πωλήσεις σας στον αυτόματο

Ένα καλό και αυτοματοποιημένο σύστημα μάρκετινγκ αποδίδει έναν προβλέψιμο αριθμό ποιοτικών  υποψηφίων πελατών κάθε μέρα, κάθε μήνα, χρόνο με το χρόνο. Ετσι εσείς ή οι πωλητές σας ξοδεύουν χρόνο μόνο με ανθρώπους που ήδη ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας και έχουν ζητήσει την βοήθειά σας για να λύσουν το πρόβλημά τους.

Αυτοματοποίηση. Το κλειδί του 21ο αιώνα

Ολόκληρος ο σύγχρονος κόσμος μας βασίζετε στην αυτοματοποίηση. Υπάρχει μόνο επειδή μπορούμε να αυτοματοποιούμε πολλά πράγματα. Αν για παράδειγμα τα σημερινά αυτοκίνητα συναρμολογούνταν με το χέρι αντί με μηχανές, θα κόστιζαν 100.000 € αντί για 10.000 ή 20.000 €. Αν χρησιμοποιούσαμε ταχυδρομικές άμαξες για να στέλνουμε την αλληλογραφία μας, το κάθε γράμμα που θα στέλναμε θα κόστιζε 100 € αντί για 0,50 σεντς.

Όπως ακριβώς η παραγωγή στις ανεπτυγμένες χώρες πρέπει να είναι αυτοματοποιημένη, ομοίως και κανείς πωλητής ή εταιρεία δεν μπορεί να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά στον 21ο αιώνα εκτός κι αν, αυτοματοποιημένα εργαλεία μάρκετινγκ κάνουν την πιο δυσάρεστη και ανιαρή δουλειά γι αυτόν. Την εξεύρεση και το φιλτράρισμα ποιοτικών υποψηφίων πελατών

Ένα σύγχρονο και καλοκουρδισμένο σύστημα μάρκετινγκ πρέπει να είναι αυτοματοποιημένο. Είναι σαν μια μηχανή που χρησιμοποιείται στην παραγωγή. Αν την βάλετε μπρος και βάλετε πρώτες ύλες στη μια άκρη, παράγει συγκεκριμένα προιόντα από την άλλη άκρη, προκαθορισμένα και αξιόπιστα, όλο το εικοσιτετράωρο. Φανταστείτε να μπαίνετε κάθε μέρα στο γραφείο σας και να ξέρετε ότι η μηχανή αυτή θα σας παράγει νεους υποψήφιους πελάτες ( leads) τις οποίες θα μπορείτε να τις αναπτύξετε και να τις καλλιεργήσετε.

Μια ιστοσελίδα μπορεί να πουλήσει στον αυτόματο πιλότο 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο

Ο σκοπός μιας επιτυχημένης σελίδας στο internet που πουλάει ένα προιόν είναι με την σωστή συνταγή μαρκετινγκ, να κάνει τον πελάτη να περάσει από το απλό τυπικό ενδιαφέρον στο να πληκτρολογήσει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας στο site της εταιρείας και να παραγγείλει το προϊόν από το διαδίκτυο. Η ιστοσελίδα πρέπει να κάνει όλη τη δουλειά από μόνη της.

Και πρέπει να το κάνει συνέχεια. Να δουλεύει δηλαδή ρολόι. Σαν μια μηχανή πωλήσεων που δουλεύει με αυτόματο πιλότο. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο απ’ αυτό, έτσι δεν είναι;  Το προϊόν και η ιστοσελίδα μαζί είναι σαν μια μηχανή που δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο και βάζει χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό μήνα με το μήνα και όλα αυτά χωρίς συντήρηση και χωρίς ενοχλητικά τηλεφωνήματα.

Δεν θα θέλατε να λειτουργεί έτσι η επιχείρησή σας; Δεν θα θέλατε η διαδικασία πωλήσεών σας να είναι μια μηχανή που λειτουργεί στον αυτόματο πιλότο, δημιουργώντας συνεχώς ευκαιρίες πωλήσεων ή παραγγελίες είτε είστε ξύπνιος είτε κοιμάστε, είτε βρίσκεστε στο γραφείο είτε είστε ακόμα και διακοπές;

Οι ευκαιρίες πωλήσεων στον αυτόματο πιλότο, όλο το 24ωρο

Η επιχείρησή σας ΜΠΟΡΕΙ  να λειτουργήσει με αυτόν τον τρόπο. Βέβαια, τώρα σας παρακαλώ να καταλάβετε ότι αν πουλάτε πανάκριβες μηχανές εκτύπωσης των  100.000 €, κανείς δεν πρόκειται να παραγγείλει καμμιά από την ιστοσελίδα σας με τη VISA του, σαν να επρόκειτο για ένα βιβλίο των 12 € . Όμως, μπορείτε να δημιουργήσετε πολλές ποιοτικές ευκαιρίες πωλήσεων γι αυτήν τη μηχανή εκτύπωσης, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, αν ξέρετε το πώς να το κάνετε. Ας μη γελιόμαστε: Με το που θα τοποθετήσετε ένα τέτοιο σύστημα, και το βάλετε να δουλέψει, η ζωή σας σαν επαγγελματίας πωλητής θα αλλάξει προς το καλύτερο – για πάντα. Δεν θα επιστρέψετε ΠΟΤΕ ξανά στον παλιό τρόπο πωλήσεων!

Αν  βάλετε αυτό το είδος μηχανής μάρκετινγκ να δουλεύει για σας, θα βγάζετε περισσότερα χρήματα, θα έχετε λιγότερο άγχος, σταθερές πωλήσεις. Οι πωλητές σας θα έχουν μεγαλύτερο κίνητρο, θα προσελκύετε αντιπροσώπους και μεταπωλητές και θα μπορείτε να μοιράζεστε περισσότερες ιδέες με τους πωλητές σας επειδή δεν χρειάζεται να δουλεύουν το ίδιο σκληρά για να βρούν τον πελάτη και να κλείσουν ραντεβού.

Αυτόματος πιλότος: Δεν είναι φαντασία, αλλά ανάγκη

Το μάρκετινγκ με αυτόματο πιλότο δεν είναι κάποιο είδος φαντασίας ή κάποια θεωρία. Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κυριολεκτικά χιλιάδων επιχειρήσεων και είναι κυριολεκτικά η διαφορά ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία για πολλούς ανθρώπους. Ολοι οι πραγματικά επιτυχημένοι ανθρώποι έχουν συστήματα που δουλεύουν γι αυτούς ενόσω πειραματίζονται ή εργάζονται πάνω σε κάτι άλλο. Μπορεί να είναι τα αποθεματικά του χαρτοφυλακίου τους, που αυξάνει τα χρήματά τους χρόνο με το χρόνο. Μπορεί να είναι εισόδημα από ακινητη περιουσία, μπορεί να είναι οι υπάλληλοί τους και οι επιχειρήσεις που έχουν. Αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν βασίζονται στην χειρονακτική εργασία. Εχουν συστήματα. Αυτόματα συστήματα. Αν μπορείτε να κάνετε τη μετάβαση από τις πωλήσεις της παλαιομοδίτικης χειρονακτικής εργασίας, της αναζήτησης και της ενοχλητικής επιθετικής πώλησης στο μάρκετινγκ με αυτόματο πιλότο, έχετε θέσει κυριολεκτικά τα θεμέλια της επιχειρηματικής σας επιτυχίας.

Ξοδεύετε εσείς ή οι πωλητές σας 50% του χρόνου σας αναζητώντας νεες δουλειές με νεους πελάτες;  Υπάρχουν χιλιάδες επαγγελματίες πωλητές που ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο τους κάνοντας ακριβώς το ίδιο. Είναι ακόμα χειρότερα για τους νεους πωλητές, οι οποίοι ξοδεύουν συχνά το 80-90% του χρόνου τους κάνοντας την δουλειά της αναζήτησης και των εν ψυχρώ τηλεφωνημάτων.

Πιστέψτε με, το ‘χω κάνει. Και ήταν τραγική σπατάλη χρόνου.

Τι θα συνέβαινε αν βάζατε ένα τέλος στην μάχη των επαφών και των τηλεφωνημάτων και βρίσκατε κάποιον να σας κανονίζει ραντεβού μόνο με πελάτες που ενδιαφέρονται; Τι θα λέγατε αν αυτό το χρόνο που ξοδεύετε για αναζήτηση πελατών να τον ξοδεύατε σε διαπραγματεύσεις με ποιοτικούς πελάτες; Κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων τζίρου και εισοδήματος; Σίγουρα.

Μετατρέψτε λοιπόν αυτόν τον σπαταλημένο χρόνο ανιαρής δουλειάς και αναζήτησης σε παραγωγικό χρόνο πωλήσεων. Δημιουργήστε μια σταθερή ροή  ενδιαφερόμενων υποψηφίων πελατών που θα σας τηλεφωνούν και θα θέλουν την βοήθειά σας. Βάλτε τους πωλητές σας να ξοδεύουν το 90% του χρόνου τους με πελάτες που πραγματικά ενδιαφέρονται. Όχι μόνο θα βγάλετε πολύ πιο εύκολα χρήματα αλλά και θα μειώσετε τα επίπεδα άγχους σας στο μισό!

Ξεφύγετε απο το μαρτύριο της απόρριψης των εν ψυχρώ επαφών και τηλεφωνημάτων που σας σφίγγουν το στομάχι

Προσέξτε τα τεράστια οφέλη που θα έχετε αν το κάνετε αυτό:

1. Η ζωή των πωλητών σας αλλάζει δραματικά προς το καλύτερο. Η απόρριψη και η συνεχής αντιμετώπιση των όχι, δεν ενδιαφέρομαι, τηλεφωνήστε μου σε τρεις μήνες ,κτλ που σου σφίγγουν το στομάχι, δεν θα υπάρχουν πια. Κάκα τα ψέματα. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι απορρίψεις. Φανταστείτε κάθε πρωί όταν πηγαίνετε στο γραφείο να βρίσκετε έναν αριθμό από ενδιαφερόμενους υποψήφιους πελάτες που θέλουν να μάθουν περισσότερα για τα προιόντα σας ή αναζητούν την βοήθεια σας και έχουν έρθει από την ιστοσελίδα σας, το email, τα social media ή ακόμα και απο το φαξ .

2. Είναι πιο εύκολο να προσελκύσεις και να κρατήσεις καλούς πωλητές, είτε δουλεύουν απευθείας για σένα, είτε για λογαριασμό αντιπροσώπων ή μεταπωλητών.

Αν τώρα πουλάτε ένα κορυφαίο προϊόν τελευταίας τεχνολογίας, τότε παρά το γεγονός ότι είναι καταπληκτικό και σέξυ, είναι πιθανόν πολύ δύσκολο να πουληθεί. Ο κόσμος σήμερα έχει υπεραφθονία καλοφτιαγμένων προϊόντων τα οποία λίγοι  νιώθουν την ανάγκη να τα χρησιμοποιήσουν. Αυτό με την σειρά του κάνει τις μικρές, πρωτοπόρες εταιρίες να έχουν πολύ δύσκολο έργο για να πουλήσουν το καλοφτιαγμένο καινούριο τους προϊόν. Αυτός είναι και ο Νρ. 1  λόγος για τον οποίο οι εταιρίες υψηλής τεχνολογίας κλείνουν.  Το κόστος απόκτησης νέων πελατών είναι απλά πολύ υψηλό.

Βάζοντας αυτούς τους ‘’τεμπέληδες’’ διανομείς να πάνε και να πουλήσουν κάτι

Έχετε βάλει ποτέ τους διανομείς σας να πουλήσουν ένα τέτοιο διαστημικό  προϊόν; Είναι σαν να καρφώνετε ζελέ στον τοιχο. Δεν μπορείτε να βάλετε ένα διανομέα να εφοδιαστεί και να προωθήσει ένα προϊόν με κατά πάσα πιθανότητα χαμηλό περιθώριο κέρδους, που κανείς δεν είναι πρόθυμος να αγοράσει. Απλά δεν έχει επιχειρηματικό νόημα για κείνον να το κάνει.

Αυτοί που φτιάχνουν προιόντα ή και υπηρεσίες πολλές φορές ρίχνουν το φταίξιμο στους διανομείς γιατί πιστεύουν ότι είναι απλα τεμπέληδες, ή  απλά δεν καταλαβαίνουν πόσο σπουδαίο είναι στ’ αλήθεια το προϊόν που έχουν στα χέρια τους! Όχι, στην πραγματικότητα είναι επειδή είναι πολύ έξυπνοι. Την έχουν ξαναπατήσει στο παρελθόν, πιθανόν περισσότερες από μια φορές και δεν πρόκειται να το ξανακάνουν. Είναι και αυτοί επιχειρηματίες δουλεύουν προμηθειακά, έχουν υποχρεώσεις να πληρώσουν δάνεια και φόρους. Και φυσικά δεν τους αρέσει να τους κοροιδεύουν

Αν λοιπόν πιστεύετε ότι έχετε ένα σπουδαίο, σέξι, πρωτοποριακό προϊόν ή υπηρεσία και θέλετε να στήσετε ένα τέτοιο αυτοματοποιημένο σύστημα μάρκετινγκ,  δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να βρείτε σοβαρούς υποψήφιους πελάτες που σίγουρα υπάρχουν εκεί έξω, που θα ενδιαφέρονται για το προιόν σας.

Γιατί το σύστημα όταν μπεί σε τροχιά, από μόνο του θα φιλτράρει και θα ξεχωρίσει τους πελάτες που ενδιαφέρονται. Πριν εσείς κάνετε οποιαδήποτε κίνηση να επικοινωνήσετε με τους υποψηφίους ή ακόμα και να συναντηθείτε θα ξέρετε ότι οι υποψήφιοι πελάτες σας είναι ζεστοί εχουν ενδιαφερθεί για το προιόν σας και κάποιοι είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Και όλο αυτό μπορεί να γίνει με πολύ χαμηλό κόστος

Ένα τέτοιο σύστημα μάρκετινγκ μπορεί να σας προστατέψει από κακούς πελάτες

Πως μπορεί να γίνει αυτό;

Aκούστε λοιπόν προσεκτικά: Κανονικά όταν δουλεύετε με ένα τέτοιο σύστημα δεν πρέπει να επισκέπτεστε κανέναν υποψήφιο πελάτη που σε μια κλίμακα από το 1 εως το 10 (1  αδιάφορος, 10 έτοιμος να αγοράσει) δεν βρίσκεται τουλάχιστον στο 5.

Μπορείτε μάλιστα να έχετε τόσο μεγάλη διοχέτευση υποψηφίων και ενδιαφερόμενων  που κατόπιν να επινοήσετε δεύτερο, τρίτο και τέταρτο βήμα στο σύστημα μάρκετινγκ, δηλαδή ακόμα καλύτερο φιλτράρισμα το οποίο θα ξεχωρίζει περαιτέρω τα διαμάντια από το χώμα. Μπορείτε ακόμα και να κάνετε τους ενδιαφερομένους να θέλουν να κάνουν το πάν για να έρθουν σε επαφή μαζί σας.

Ένα ενσωματωμένο χαρακτηριστικό ενός τέτοιου συστήματος μάρκετινγκ είναι ότι προσδιορίζει  τον κάθε ενδιαφερόμενο (lead) ώστε να μπορείτε να καθορίσετε την ποιότητα του με έναν υψηλό βαθμό ακριβείας. Τότε και μόνο τότε μπορείτε στην πραγματικότητα να προσαρμόσετε το μέγεθος εισαγωγής των ενδιαφερομένων σας καθώς οι επιχειρηματικές συνθήκες μεταβάλλονται και με αυτόν τον τρόπο να ρυθμίσετε τον όγκο των πωλήσεών σας από το ένα τρίμηνο στο άλλο.

Αν οι ενδιαφερόμενοι οι οποίοι εισρέουν στην επιχείρησή σας κάθε μέρα είναι στην κλίμακα 5 έως 10 δηλαδή πραγματικά ενδιαφερόμενοι έως σχεδόν έτοιμοι να αγοράσουν τότε θα διαπιστώσετε ότι οι μεταπωλητές σας, οι αντιπρόσωποι ή ακόμα και εσείς είσαστε πολύ περισσότερο πρόθυμοι να συναντήσετε τέτοιους πελάτες, επειδή ξέρετε ότι αυτοί είναι ποιοτικοί πελάτες. Και μόνο τέτοιους πελάτες χρειάζεστε

 

Επόμενο: Πως πρέπει να είναι το μύνημα του marketing

 

 

 

 

Share Button
Read More