Η διαφήμιση και η δημοσιότητα

 

Αυτά που οι άλλοι λένε για σας, σχόλια, συστάσεις και μαρτυρίες (δημοσιότητα) είναι χίλιες φορές περισσότερο πιστευτά και λιγότερο ακριβά απ’ ότι αυτά που λέτε εσείς  για τον εαυτό σας στην διαφήμιση (συμβατική διαφήμιση).

Αυτό είναι το γιατί η διαφήμιση δεν αρκεί – η αποτελεσματική δημοσιότητα είναι ένα ζωτικής σημασίας κομμάτι της κάθε διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορείτε να αυξήσετε κατακόρυφα το image της εταιρείας σας με την δύναμη των υπαρχόντων πελατών σας και των μέσων μαζικής ενημέρωσης ώστε να αυξήσετε πάρα πολύ την επίδραση του διαφημιστικού σας μηνύματος κάνοντάς το κατά πολύ πιο πιστευτό.

Ένα πραγματικό σύστημα μάρκετινγκ είναι πολύπλευρο.

Παρεμπιπτόντως, είναι σημαντικό ν’ αναφέρουμε ότι ένα σύστημα μάρκετινγκ δεν είναι ποτέ μόνο ένα πράγμα. Δεν είναι μόνο διαφήμιση, ή e-mail, ή δημοσιότητα, ή συστάσεις ή τα social media Είναι ο συνδυασμός όλων αυτών των πραγμάτων να δουλεύουν μαζί.

Ένας γνωστός μου που βοηθάει γιατρούς να έχουν περισσότερους ασθενείς στα ιατρεία τους, τους λέει πάντα:  ‘’Δεν ξέρω έναν τρόπο να σου φέρω τριάντα καινούριους ασθενείς το μήνα, αλλά ξέρω τριάντα τρόπους να σου φέρω έναν καινούριο ασθενή το μήνα’’. Και αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος που μπορώ για να περιγράψω πώς δουλεύει ένα πραγματικά καλό σύστημα.

Tα σχόλια πελατών είναι πάρα πολύ δυνατά Μια συλλογή από καλά και αληθινά σχόλια είναι ένα από τα πιο ισχυρά πράγματα που μπορείτε να έχετε. Το πρόβλημα είναι, ειδικά στις Β2Β πωλήσεις, ότι είναι πολύ δύσκολο να τις πάρεις. Αυτό συμβαίνει επειδή κανείς δεν θέλει οι ανταγωνιστές του να γνωρίζουν ότι το προϊόν σας αποτελεί κομμάτι της συνταγής της επιτυχίας τους. Λοιπόν, υπάρχει ένα κόλπο πώς να παίρνετε σχόλια, το οποίο πιάνει σχεδόν κάθε φορά και θα το βρείτε στο σύστημά μου.

 

Επόμενο: Μετρήστε τα πάντα στο σύστημά σας

 

 

 

 

 

Share Button
Read More