Μάρκετινγκ που μαγνητίζει = διαπραγματευτική δύναμη στις πωλήσεις

 

Είσαστε σε πολύ καλύτερη διαπραγματευτική θέση με υποψήφιους πελάτες όταν το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας δημιουργεί μεγάλη ροη ενδιαφερομένων η οποία υπερβαίνει τη χωρητικότητά σας.

Έχετε παρακολουθήσει ποτέ μαθήματα διαπραγμάτευσης; Μπορεί και να έχετε διαπραγματευτεί και εσείς ο ίδιος. Ποιος λοιπόν έχει τη μεγαλύτερη δύναμη σε μια διαπραγμάτευση….;

Το άτομο που έχει τις περισσότερες επιλογές.

Αν ο υποψήφιος πελάτης σας έχει περισσότερες επιλογές από σας, τότε αυτός κατευθύνει την διαπραγμάτευση. Μπορεί να ορίσει ακόμα και την τιμή ή τους όρους της συμφωνίας.

Πιστέψτε με.Δεν θέλετε να βρεθείτε σ’αυτήν την κατάσταση και δεν χρειάζεται να βρεθείτε. Αν το σύστημα μάρκετινγκ που εφαρμόζετε σας αποφέρει καλούς ποιοτικούς πελάτες κάθε μέρα, σας προβληματίζει πολύ λιγότερο η κάθε συμφωνία παρά αν έπρεπε να αναζητήσετε και να ξετρυπώσετε εσείς προσωπικά τον ποιοτικό πελάτη με αμέτρητα τηλεφωνήματα και σπατάλη χρόνου. Κι αυτό είναι καλό. Οταν ένας πελάτης αισθάνεται ότι δεν τον χρειάζεστε είναι πιο πιθανός να αγοράσει από σας. Τα ”παρακάλια” απομακρύνουν τον σημερινό πελάτη.

Ένα αποτελεσματικό σύστημα μάρκετινγκ λύνει έναν αριθμό από πολύ δύσκολα επιχειρησιακά προβλήματα

 

  • Έχετε αρκετή  ροή ενδιαφερομένων ώστε μπορείτε να διαλέξετε τους υποψήφιους πελάτες που ταιριάζουν στο profil και στην φιλισοφία της εταιρείας σας, παρά να κάνετε αμέτρητα τηλεφωνήματα μέχρι να βρείτε αυτόν που ενδιαφέρετε.
  • Έχετε μεγαλύτερη διαπραγματευτική δύναμη επειδή ξέρετε ότι έχετε αρκετό απόθεμα ενδιαφερομένων. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απορρίψετε μια συμφωνία με έναν πελάτη χωρίς να αισθάνεστε ανασφάλεια
  • Οι πελάτες σας δείχνουν περισσότερο σεβασμό επειδή δεν τους έχετε ανάγκη. Ούτε τους πήρατε εσείς τηλέφωνο, ούτε τους παρακαλάτε
  • Μπορείτε να προβλέπετε μεταβολές στην ροή των ενδιαφερομένων και την ροή των εσόδων σας και να αυξήσετε ή να περιορίζετε τη ροη των πωλήσεών σας όπως χρειάζεται, παρά να προσπαθείτε την τελευταία στιγμή.
  • Δεν χρειάζεται να προσαρμόσετε τη διαδικασία παραγωγής σας ή να αλλάξετε κάποια πράγματα στο προϊόν σας για να διευκολύνετε περίεργους πελάτες,  των οποίων οι ανάγκες δεν ταιριάζουν στο προιόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.
  • Οι διαπραγματεύσεις σας με τους υποψήφιους πελάτες είναι πιο παραγωγικές και οδηγούν συχνότερα σε συμφωνία, επειδή όταν σας τηλεφωνούν, έχουν ήδη καταλάβει ακριβώς τι κάνετε, τι το μοναδικό έχετε και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε.
  • Μπορείτε να επικεντρωθείτε στις λεπτές διαφορές επίλυσης των προβλημάτων των πελατών σας και να χτίσετε προσωπικές σχέσεις μαζί τους, παρά να ανησυχείτε για το αν θα κλείσει μια συμφωνία ή όχι

 

 

Επόμενο: Η διαφήμιση και η δημοσιότητα

 

 

 

 

 

 

Share Button
Read More