Mαρκετινγκ άμεσης ανταπόκρισης
Θέλεις άμεση επαφή; 2117908921

Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη

Στους πελάτες πρέπει να γράφουμε όπως τους μιλάμε καθημερινά, με απλό ύφος που προσπαθεί να χτίσει εμπιστοσύνη, να ενημερώσει να βοηθήσει και να πείσει, παρά να θαμπώσει και να εντυπωσιάσει.

Σας αρέσει σίγουρα να βλέπετε εντυπωσιακά και καταπληκτικά πράγματα. Σας αρέσει επίσης η δράση, η πλοκή και γεγονότα που σας αφήνουν μ’ ανοιχτό το στόμα; Φυσικά και σας αρέσει. Σε όλους αρέσει. Και κοστίζει μόνο 8 €. Με οχτώ ευρώ μπορείς να πας σινεμά και να δεις εντυπωσιακά πράγματα. Θα σου προσφέρουν δύο ολόκληρες ώρες καταπληκτικής εικόνας ακόμα και σε 3D, ειδικών εφέ, φωτισμού, δράσης και έντονης συγκίνησης, απλωμένα στη μεγάλη οθόνη με ζωντανά χρώματα, και ήχο Dolby Surround. Στις μέρες μας, με ένα εξοπλισμό μερικών χιλιάδων ευρώ, μπορείτε να έχετε το ίδιο πράγμα, ίσως και καλύτερο, στο σπίτι σας.

Ναι, σε όλους αρέσει να εντυπωσιάζονται και το Χόλυγουντ το ξέρει καλά αυτό. Μπορεί να ξοδέψει  εκατομμύρια δολάρια μόνο για μια φωτογραφία για να μπορέσει να δώσει στον κόσμο αυτό που θέλει. Και ξέρετε οτι κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.

Θέλεις να ανταγωνιστείς το Χόλλυγουντ;

Ενα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε είναι να προσπαθείτε συνειδητά να εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας. Δεν πιάνει πλέον. Δεν είστε Χόλλυγουντ και δεν έχετε κάποια εκατομμύρια δολάρια στην διάθεση σας. Και το να εντυπωσιάζετε τους ανθρώπους δεν είναι η δουλειά σας, η δουλειά σας είναι να τους βοηθάτε να βρίσκουν τις λύσεις στα προβλήματα τους  και να εκμεταλλεύεστε καινούριες ευκαιρίες.

Και γιατί δεν πιάνει; Αυτό που συμβαίνει σε σχεδόν υποσυνείδητο επίπεδο είναι το εξής: Όταν προσπαθείς να εντυπωσιάσεις και να δείξεις πόσο σπουδαίος και μεγάλος είσαι, αντί να χτίσεις εμπιστοσύνη, ενημέρωση και πειθώ, ενεργοποιείς κατά κάποιο τρόπο τις άμυνες του πελάτη. Σταματάει αμέσως να σε πιστεύει.

Αυτό είναι μεγάλο λάθος. Οι περισσότερες εταιρίες προσπαθούν σκληρά να  εντυπωσιάσουν τον κόσμο, που κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς κάνουν. Και το πιο σημαντικό είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται για το πόσο εντυπωσιακός είστε. Κανείς δεν νοιάζεται για το  ποιος έχει την καλύτερη διαφήμιση ή το πόσα έχει ξοδέψει γιαυτήν.  Θα προτιμούσαν πολύ περισσότερο να γνωρίζουν ότι θα είστε εκεί να τους βοηθήσετε όταν θα έχουν πρόβλημα. Θα προτιμούσαν πολύ περισσότερο να γνωρίζουν ότι στ’ αλήθεια νοιάζεστε για τα προβλήματά τους και ότι θέλετε να τους βοηθήσετε. Αυτά για τους πελάτες σήμερα έχουν πολύ περισσότερο σημασία.

 

Επόμενο:Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο