Εξειδικεύστε το μήνυμά σας και κάντε το συγκεκριμένο

 

 

Το marketing σας πρέπει να μεταφέρει το μήνυμα μιας συγκεκριμένης εξήγησης γιατί πρέπει να αγοράσει ο πελάτης και μιας συγκεκριμένης υπόσχεσης. Η οποία πρέπει να είναι χειροπιαστή και ελκυστική ταυτόχρονα. Και τέλος να καλεί τον ενδιαφερόμενο να αναλάβει για δράση. Τα πιασάρικα σλόγκαν, οι έξυπνες φράσεις, τα λογοπαίγνια και πολύ περισσότερο οι ασάφειες, δεν κινητοποιούν τους εσωτερικούς μηχανισμούς αγοράς του ενδιαφερομένου.

Το marketing και η πώληση μοιάζουν πολύ περισσότερο από όσο φαντάζεστε. Έτσι όταν γράφετε διαφημίσεις, δελτία τύπου, διαφημιστικά φυλλάδια ή οτιδήποτε άλλο κάνετε, και θέλετε να μεταφέρετε ένα μήνυμα στον ενδιαφερόμενο, πρέπει πάντα να σκέφτεστε αναφορικά με το τι θα λέγατε στο άτομο αν καθόσαστε απέναντί του στο ίδιο τραπέζι.

Ας πούμε έχετε μια συνάντηση με έναν πολύ καλό πελάτη για μια πολύ μεγάλη δουλειά. Τι θα κάνατε;  Θα ανοίγατε τη συζήτησή με ένα σλόγκαν ή με ένα λογοπαίγνιο; Θα  λέγατε ωραία αστεία και θα δείχνατε ωραίες εικόνες; Μάλλον οχι

Θα ξεκινούσατε ακούγοντας τον πελάτη σας. Θα σιγουρευόσασταν ότι καταλαβαίνετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και θα τα επαναλαμβάνατε για να επαληθεύσετε ότι όντως καταλαβαίνετε τι θέλει και τι χρειάζεται να αλλάξει.  Μετά θα ξεκινούσατε την παρουσίασή σας με μια φράση που θα τραβούσε την προσοχή του πελάτη σας. Θα συνεχίζατε παρουσιάζοντας τα χαρακτηριστικά και τα ουσιαστικότερα οφέλη του προιόντος σας, με όσες περισσότερες αποδείξεις μπορούσατε. Και στο τέλος θα ζητούσατε από τον πελάτη σας να το σκεφτεί πολύ σοβαρά και να αναλάβει δράση.

 Για άλλη μια φορά: Το marketing, είναι πώληση σε έντυπη, γραπτή μορφή.

Γιατί πρέπει η διαφήμισή σας  και τα διαφημιστικά έντυπά σας να είναι διαφορετικά; Οι  περισσότεροι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για τις προσπάθειές που κάνετε να δείξετε ότι είστε έξυπνος ή αστείος ή ωραίος. Υπάρχουν εκατοντάδες διαφημιστικές πινακίδες σε όλη την Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις που σε πολλές είναι δύσκολο να καταλάβεις το νόημα που θέλουν να σου μεταφέρουν.

Πού είναι το ξεκάθαρο χειροπιαστό και ελκυστικό μήνυμα; Πού είναι το μήνυμα που ζητάει από τον πελάτη να αναλάβει δράση; Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ τίποτα από όλα αυτά. Περισσότερο αφηρημένες έννοιες, έξυπνα σλόγκαν και ατάκες.

Δώστε στον κόσμο δυνατά επιχειρήματα και εξηγήστε τους ξεκάθαρα χωρίς περιστροφές και ασάφειες γιατί να συνεργαστούν μαζί σας και να είστε σίγουροι ότι θα το κάνουν.

 

Επόμενο: Ο λάθος τρόπος να εντυπωσιάσεις τον πελάτη

 

 

 

 

Share Button
Read More