Το μεγαλύτερο περιουσιακό σας στοιχείο

 

Θα ξέρετε ίσως ότι το πολυτιμότερο περιουσιακό σας στοιχείο είναι η βάση δεδομένων των πελατών σας.

Αν η εταιρία σας παράγει λογισμικό, τότε ο πηγαίος κώδικάς σας είναι σαν τα οικογενειακά κοσμήματα. Πιθανόν έχετε ένα χρηματοκιβώτιο κάπου στο κτίριό σας μ’ αυτόν τον κωδικό κλειδωμένο μέσα κι αν είστε αρκετά έξυπνος έχετε επίσης αντίγραφα σε μια μακρινή τοποθεσία.

Αν λοιπόν το προϊόν σας είναι τόσο πολύτιμο, τότε πόσο πολύτιμοι είναι  οι πελάτες σας; Είναι πιο εύκολο σήμερα να βρεις ένα προϊόν παρά έναν πελάτη. Γι αυτό και η λίστα των πελατών σας αξίζει ακόμα περισσότερο σεβασμό, ασφάλεια και προστασία από το ίδιο το προϊόν σας.

Με αυτά κατά νου, είναι απλά απίστευτο το πώς πολλές εταιρίες μεταχειρίζονται με προχειρότητα αυτό που αναμφισβήτητα με πολύ κόπο έχει χτιστεί και είναι το πιο πολύτιμο κομμάτι της πνευματικής τους περιουσίας: Τη βάση δεδομένων των πελατών τους.

Και πιο είναι το δεύτερο πολυτιμότερο περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας;  Είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας. Και όταν λέω υποψήφιους εννοώ τους ανθρώπους εκείνους που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Κρατάτε το όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και το e-mail του, όποιου ενδιαφερόμενου έρχεται σε επαφή μαζί σας;  Κρατάτε την επαφή μαζί του; Τον ενημερώνεται για το τι καινούριο υπάρχει, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο σιγά-σιγά την εμπιστοσύνη του απέναντι στην εταιρεία σας; Αυτά τουλάχιστον είναι τα ελάχιστα που μπορείτε να κάνετε

Αν η λίστα πελατών σας είναι το πιο πολύτιμο πράγμα που έχετε, τότε η συντήρηση και η ανάπτυξή της θα πρέπει να είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά σας πάνω στην οποία θα αναπτυχθεί η εταιρεία σας. Εάν κάνετε καλή δουλειά πάνω σε αυτό θα σας κάνει να ξεχωρίσετε απ’ το πλήθος.

 

Επόμενο: Βρίσκεις και κρατάς τον πελάτη

 

 

 

 

 

Share Button
Read More